Forum dla wszystkich sympatyków smoków oraz miłośników szeroko pojętej fantastyki.



Uwaga! Draconis korzysta z plików cookies. Są one niezbędne do funkcjonowania forum.

Teraz jest 04 paź 2022, 12:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Projekt DRAKE
PostNapisane: 19 kwi 2010, 16:01 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 31 lip 2010, 11:29 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 05 sie 2010, 20:05 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 06 sie 2010, 09:37 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Reunion z XTM-em. Właśnie dorwałem Terrańską Valhallę... I mam pewne problemy z tytułu jej użytkowania. (dość prozaiczne, typu Wlatywanie do wrót skokowych, czy dokowanie do stoczni czy stacji zaopatrzeniowych, czy może dokładniej oddokowywanie od nich, bo dokuję zazwyczaj na automacie.), bo designerzy zaprojektowali okręt - co tu ukrywać - z niejakim rozmachem.
Ale "Smoczy Pazur" już jest w akcji. niedługo może jakiś filmik machnę...

A tak poza tym latam Vidarem (vel. Rimward Merc), zdobycznym (za jego sterami musiał siedzieć wyjątkowo parszywy pirat by uledz mojej Novie Vanguard), a utrzymuję się z pryzowego.

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 22 sie 2010, 10:43 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Pirat w Vidarze??? Przyznam, że ta rewelacje spędza mi sen z powiek. Czy aby Twoje notowania u Ziemian nie poszybowały gwałtownie w dół? 8)
Z korwet wolałem chyba Otas Reapera.

Valhalla zdaje się nie nie była projektowana jako statek grywalny. Był jakiś mod na powiększenie "sratgate'ów", doków i stoczni, ale wymagał rozpoczęcia gry od nowa. Autor jednak przerwał prace nad jego rozwojem. W X3:TC Valhalla jest jeszcze bardziej... imponująca, tzn jeśli komuś podoba się wzornictwo Terran. Mnie jakoś nie podchodzi pod gust.

Moi szpiedzy zdobyli tajne plany kolejnego myśliwca, tym razem klasy M4.

Ma on nosić roboczą nazwę SPAKR.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 23 sie 2010, 10:12 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Też się zdziwiłem. Trafiłem go w Getsu Fune i jak go zaznaczyłem to komputer wyraźnie stwierdził "Pajret".
Poza tym Ziemian lepiej nie zaczepiać... Nasza broń ma niezłego kopa...


A zamierzasz umieścić je w grze?
Drake przydałby mi się do Smoczego Pazura...
(Sam próbuję wsadzić do gry X-com-owską Baracudę, Znaczy się moją wersję Baracudy, bo od czasów podstawówki przeszła tyle przeróbek, że już tylko z nazwy przypomina orginał... ale jakby to powiedzieć... W graficzeniu 3D jestem noga... Od czasu Imagination 4.0 minęło trochę czasu... Bite 12 lat!)

Choć teraz zacząłem grać od nowa (próbowałem zrobić skrypt ECM - Electromagnetic Counter Measures- coś co by spaprało naprowadzanie rakiet, ale skraszowałem grę... :roll: ) to raczej nie za wiele czasu zajmie mi ponowne zdobycie Valhalli (Szczególnie jak się ma Specjalist Shipyard... :> )
Najgorsze, że na samym początku logistyka u Ziemian leży. Ostatnio ze cztery dni latałem od stacji do stacji, tylko po to, by w fabrykach była broń i tarcze...
...i jeszcze podlizywanie się Boronom, by móc kupić HQ... <wzdech>

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 23 sie 2010, 20:34 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 24 sie 2010, 12:43 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Mod manager ma pluginy, które to ułatwiają... Zakładka Ship manager.
Wystarczy mieć model i określić ile i co ma nań wchodzić, a skrypny zrobi już automat. Nawet wykona odpowiedni format pliku... Przynajmniej tyle z tego rozumiem, bo jakoś sam nie próbowałem

A Baracuda (Interceptor z "Terror from the deep") ma roboczą nazwę YF-22 więc no problem...

HQ nie dają w prezencie, jeśli grasz XTM_Flight Lider (Custom Game), czyli jako Ziemianin.
(bo nie ma zaimplementowanej misji Bala Gi)
Sęk w tym, że nikt Ziemian nie lubi, poza Argonami i trzeba się wszystkim podlizywać by pozwolili wlecieć do swoich stołecznych systemów...

A wiesz, że wcześniej zadokowałem Vidarem do Smoczego pazura, jakby był myśliwcem, a nie korwetą?
Tak sobie pomyśleć, batalia na 32 vidary.... Hehehehe...
NYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

...Ekhm, Sorry...

Szkoda tylko, że są zbyt kosztowne, by atakowały na Kamikadze (bo na automacie zawsze się rozbijają, jeśli nie o ciebie, to o przeciwnika)

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 24 sie 2010, 21:15 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Gdyby wykonanie modelu było takie proste, byłbym wniebowzięty. Mam jednak kilka wątpliwości, np: wieżyczka tylna, animacje silników manewrowych, określenie miejsca odpalania rakiet. Niektóre modele zdają się też emanować własnym światłem.

Większość średnich jednostek dysponuje zaczepem dla M6, standardowe lotniskowce mają po jednym dla M6, Galeon zmieści - 4, OTAS Castrum aż - 6.
Statki latające w eskadrach (grupowanie z bonuspaka jest do bani, polecam AzzPiloteIAIII) jakoś same na siebie nie wpadają, jednak mój Reaper musiał się czasem bardzo starać by któregoś swojego nie stuknąć.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 25 sie 2010, 08:40 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Tak, ale zadokował jak myśliwiec i startowałem z luku myśliwskiego...
Narazie nie stać mnie na Kolejnego Vidara.... A i HQ jeszcze nie mam by sobie jednego rozebrać, więc nie sprawdzę czy wejdą wszystkie... Poza tym Valhalli też jeszcze nie mam...

Tak z nieco innej beczki...




Konia z żędem(...A nie "RZ"..? Ortografio!) temu kto te Vidary oddokuje nie niszcząc przy okazji żadnego...

Te podwójne haki dokujące to ktoś specjalnie popełnił, czy to bug w XTM-ie?

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 25 sie 2010, 13:08 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Vidar dobrze sprawdza się jako korweta "myśliwska" dla gracza, ale moim zdaniem samodzielnie lepiej radzą sobie korwety typu gunship z kilkoma wieżyczkami (przynajmniej 3 M6 w eskadrze), na których można zamontować większy wachlarz uzbrojenia. Bez skryptów automatycznie zmieniających lasery, korwety tracą na swojej przydatności bojowej.
Chodził mi nawet pomysł na nowy projekt M6 nawiązujących do pozostałych "drakonów", ale nie wiem za bardzo czym ten pojazd miały się wyróżniać na tle już dostępnych.

Twórcy XTM dodali możliwość dokowania do statków z wersji vaniliowej (albo zaimplementowali jakiś skrypt do swojego moda). Różnie to działa... czasem strasznie się lenią przy tym manewrze. Z moich obserwacji wynika, że przy doknięciach i odcumowaniach statki zyskują chwilowy immunitet na kolizje.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 28 sie 2010, 10:52 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Nie. Rozwalają się. Chyba, że siedzisz w innym i zdalnie je oddokujesz, będąc w innym sektorze, to wtedy oba przetrwają.

Teraz zresztą zdobyłem okręt, który stawia pod znakiem zapytania konieczność budowy floty.
Nazwałem go Manticore, bo z kształtu przypomina symbol Los Eluminados z Residenta 4, ale oficjalnie to Basilisk. (straciłem 5 Aegirów by go zdobyć i teraz od czasu do czasu pojawiają się podobne do niego wytykając mi, że nie udzielili mi autoryzacji na używanie ich technologii i mam zaprzestać swego zbrodniczego procederu natychmiast!)

Jednak Jego siła ognia i tarcze to gruba przesada.
Nim jednym wyczyściłem Xenoński sektor 562.
Tylko nim.

Po co mi flota, skoro nie ma mocnych na Manticore?

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Ostatnio edytowano 29 sie 2010, 06:35 przez Rasalom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 28 sie 2010, 13:57 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Cóż, cały urok stosowania modów sprowadza się do tego, że nie są to innowacje do końca sprawdzone. Spece od XTM'a zapewne dokowania już nie poprawią, zajęci są robotą nad XTC pod x3:TC.
A Sonerzy, czy jak ich tam zwał, pojawili się na moment w czystym Reunionie. W XTM'ie można wypełniać dla nich misje, zdobyć ich statki i technologie. Jednak w kolejnych wersjach moda przytemperowano możliwość korzystania z ich wynalazków, ale co konkretnie tego nie wiem, niespecjalnie się tym interesowałem. Niby wyższa rasa, a wzornictwo statków do bani. Nie jestem w stanie się przemóc by latać czymś co nie wiadomo gdzie ma przód, gdzie tył.

Też twierdzę, że gra senerskimi latadłami to przegięcie.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 01 wrz 2010, 13:16 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów
Dobra.
Oto Dziewiczy lot Smoczego Pazura.


Z początku chciałem nakręcić krótką batalię, ale ogień z PPC sprawia, że nawet w czasie normalnej gry (bez nagrywania) FPS z 30 spada do 1...

Ciekawe, czy uda mi się wsadzić do gry jakąś swoją broń, w zastępstwie za te PPC...
Coś co wykona jeden strzał - właściwie pełną salwę burtową, przy czym rozładuje akumulatory, ale za to ładunek będzie śmiercionośny i szybki...

Hm... w sumie, to z ECM mi nie wyszło...
A, tam; najwyżej znów przeinstaluję grę.

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 02 wrz 2010, 16:08 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Rzeczywiście, ledwie się przez bramkę przeciska.
Zdaje się, że wrzuta pokiereszowała Twój film jakościowo, na YT mają większy wachlarz do wyboru wizualnego.
Wiem, że był jakiś skrypcik optymalizujący fajerwerki z dział wszelakich, ale zmieniał też statystyki typu prędkośćci i wielkości uszkodzeń, więc go nie stosowałem.
Forum.xudb.pl teraz strajkuje, dlatego nie mogę podać namiarów na niego bez sprawdzania.

Z wieści z frontu: właściwie już można latać Drake'em, tyle że nie tym moim. Cadius, autor statków do x3:TC w swojej najnowszej odsłonie dodał możliwość nabycia splickiej korwety klasy Drake. Właściwie jest to zamiennik za dotychczasowy podstawowy model korwety Smok. Wygląda jak daleki krewny z rodziny Tie. Jego przeznaczeniem jest głównie walka z myśliwcami.

Taak... Cadius został zwerbowany do kompanii pracującej nad XTM pod x3:TC, jest wielce prawdopodobne, że jego jednostki pojawią się w tymże modzie. Chyba trzeba pomyśleć nad przechrzczeniem Drake'a.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 03 wrz 2010, 11:12 
Niespotykanie spokojny człowiek
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2006, 12:38
Posty: 651
Lokalizacja: Lubartów

_________________
Don’t kill the edge and become like the rest
Don’t lose the faith that made you who you are
Don’t kill the edge that manifests inside
This world is mine it’s where my thoughts collide...


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 17 wrz 2010, 12:15 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Jeśli chodzi jakość filmów YT oferuje teraz kilka do wyboru. jak to wygląda w praktyce można zobaczyć na tym przykładzie z Valhallą właśnie:

Nie jestem fanem tej jednostki, ale wolę taką niż to co dali w "standardzie".

A w projekcie mam zastój, rozważam zmianę grafiki z burty na bardziej historyczną. Znalazłem smoka na kadłubie polskiego samolotu z czasów wojny z bolszewikami 1919-1920, więc chyba pójdę tym tropem.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Styl DraconisSub powstał na bazie stylu subsilver2.
Wszelkie modyfikacje oraz dodakowe grafiki zostały wykonane przez Naseilen.
Oryginalny rysunek z nagłówka forum można zobaczyć tutaj.
mChat © RMcGirr83.org
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0,031s | 19 Queries | GZIP : Off ]