Forum dla wszystkich sympatyków smoków oraz miłośników szeroko pojętej fantastyki.



Uwaga! Draconis korzysta z plików cookies. Są one niezbędne do funkcjonowania forum.

Teraz jest 16 lut 2020, 21:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Guild Wars 2
PostNapisane: 29 paź 2011, 23:21 
hiena
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2010, 20:12
Posty: 49
Lokalizacja: Szczecin
Świat Tyrii potrzebuje waszej pomocy! Jak zwykle na barkach bohaterów znów spocznie los kontynentu i świata! Tak, tak wszyscy to znamy. Doświadczeni wyjadacze MMORPGów pewnie już nudzą się ze swoimi starymi tytułami, a Ci którzy jeszcze nie spróbowali lub sparzyli się tym gatunkiem, prędko go ponownie nie spróbują. GW2 jednak zapowiada się na grę, która może wnieść zupełnie nową klasę do tego rodzaju. Masowe i przemyślane dynamiczne eventy, więcej RPG w MMO, osobista historia, odświeżona mechanika rozgrywki oraz odczuwalny na każdym kroku artystyczne i staranne wykonanie wraz z urzekająca oprawą graficzną. To tylko kilka zalet tytuły, które nie tylko są wymienianie przez autorów, ale widać już w materiałach, jakimi do tej pory nas uraczono!

Gra oferuje nam piec rożnych, fascynujących grywalnych ras oraz osiem ekscytujących profesji. W przeciwieństwie do poprzedniego tytułu ma też "stały świat", który trwa nieprzerwanie, nawet jak gracz opuści grę (w GW1 większość gry składała się instancji) i to wszytko nadal bez abonamentu ;).

Mnie szczególnie zaintrygowała rasa Charr - Ukształtowane w ogniu wojny potężne i twarde bestie o pewnych cechach wielkich kotów. Osobiście czasem nazywam ich "khajiitami na sterydach z rogami" xD. Życie ich toczy się wokół wojaczki oraz dyscypliny i są najbardziej przemysłowo rozwiniętą rasą w świecie przedstawionym (wymyślili proch i spluwy :D!). Można nawet powiedzieć, że nieco trącą steampunkiem, ale wciąż trzymając się głównych ram fantasy.

Niestety data premiery jest wciąż nie znana, ale zapowiadane są jeszcze w tym roku zamknięte beta testy. Goście strasznie bawią się w perfekcjonizm z tym tytułem :P.

Po więcej informacji zapraszam poniżej:
http://www.guildwars2.com/en/

a tu parę trailerów, które wyrażą więcej niż moje słowa ;).

Trailer

Prezentacja ras

Traile z Gamescom 2011

Dodam jeszcze dla fanów muzyki z gier, że za ścieżkę dźwiękową odpowiedzialny jest Jeremy Soule, znany za udźwiękowienie takich gier jak Morrowind, Oblivion, Neverwinter Nights, Icewind Dale i Company of Heros. No i poprzedniego Guild Wars ;).

To kto jest chętny dołączyć do gildii i razem z pewnym charrskim inżynierem skopać dupska każdemu kto stanie nam na drodze? :>

_________________
The cosmos is also within us. We're made of star stuff - Carl Sagan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 12 wrz 2012, 10:49 
hiena
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2010, 20:12
Posty: 49
Lokalizacja: Szczecin
Jak widać mój temat o grze nie zainteresował wówczas jasno forumowiczów, ale może w miedzy czasie coś się zmieniło ;). Ja dla zasady tylko powiem że jestem od wczoraj szczęśliwym posiadaczem Guild Wars 2 :D. Możecie mnie znaleźć na serwerze Blacktide pod imieniem Igriz Brassvein (Igriz Mosiężnażyła :P). Alternatywnie Konfede (tradycyjnie).

Mój twardziel: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=95502893

_________________
The cosmos is also within us. We're made of star stuff - Carl Sagan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 13 wrz 2012, 19:06 
Thaxll'ssillya
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 08 sie 2005, 11:18
Posty: 886
Lokalizacja: Manchester
deviantArt: naseilen
Pisałam Ci chyba gdzieś, że Charry i mi się podobają. Najprawdopodobniej będzie to rasa, na którą się zdecyduję jeśli kiedykolwiek sięgnę po GW2. :D
Jak tam mijają pierwsze dni grania, opiszesz swoje wrażenia? :)

_________________
"Maturing is realizing how many things don’t require your comment."


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 14 wrz 2012, 13:48 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Konfede, spróbuję Ciebie namierzyć :)
Co prawda gram na innym serwerze, ale możliwa jest migracja międzyserwerowa.
Akurat Charry jakoś mi na początku nie przypadły do gustu, inna sprawa, że skończyły mi się sloty na postacie. Gra początkowo oferuje tylko 5 slotów, kolejne można wykupić za diamenty. Te z kolei wykupimy po aktualnym kursie za złoto z gry lub kasę z PayPala.

Na początek dobrałem sobie rasę Norn, wystartowałem wojownikiem, zwalistym tankiem. Chętnie przytankuję :)
Tu mała dygresja o grze w teamie, tłukąc mobki do spółki zyskujemy nieco więcej expa niż solując. Cząsto zbieram punkty za asysty wykonując rzut mieczem dwuręcznym, bo Norn wolno biega :). Dodać należy, że gra wprowadziła pewne rewolucyjne rozwiązanie, poziom postaci dostosowuje się do obowiązującego w lokacji. Sprowadza się to do tego, że mając poziom 20 odwiedzam krainę, gdzie spada mi do 12. Zachowuję przy tym zdobyte wcześniej skille i umiejętności oraz bonusy z itemów. Zabieg sprawia, że mobki nadal stanowią wyzwanie, nie czuję się wszechmogący, i najważniejsze - mogę grać ze znajomym, z którym ma znaczą różnicę w poziomach.

Grafika w GW2 jest skrojona ma miarę, a przy tym nieustannie zachwyca. Nie uświadczymy tu efektu łodyg trawy rozchylających się po przejściu postaci. Natomiast elementy krajobrazu, ekwipunek, tekstury potworków zostały tak zaimplementowane aby cieszyły oko. Przy okazji twórcy wzięli sobie do serca słowo: optymalizacja! Tu się gra płynnie nawet jeśli bosa eventowego nawala kilkanaście grających jednocześnie.

Kolejna sprawa, to porównanie do innego tytułu ostatnich miesięcy - Diablo 3. Ktoś słusznie zauważy, że gry należą do innych kategorii. Pewnie ma sporo racji, ale to nie jest tak, że jedno to majtki a drugie skarpetki, więc nie ma wątpliwości co wybrać.
Obie gry wymagają zaangażowania czasowego, obie absorbują, tu i tam rozwijamy postać, levelujemy, zbieramy itemy.
Diablo nie jest jednak grą MMO, w publicznych rozgrywkach uczestniczymy max. w 4 osobowych drużynach. To bardzo skromnie. W GW2 na youtubie widziałem rajdy na wroga całych batalionów.
W D3 łazimy nieustannie po tych samych lokacjach, które wcale tak często nie zmieniają swojej architektury, więc staje się to bardzo nudne. Świat GW2 daje się zwiedzać w trakcie rozwoju postaci, co więcej gra nagradza expem zaliczanie waypointów, punktów widokowych i odkrywanie nowych krain.
W D3 trzeba inwestować kasę w itemy w domu aukcyjnym, nie ma innej opcji by przeżyć na Inferno, i to inwestować sporo. Sprowadza się to do nieustannego farmowania by znalezione przedmioty sprzedać w skupie metali, znowu nafarmić, sprzedać, tak w kółko, po to by nieznacznie podnieść statystyki. W GW2 sprzęt można sobie stworzyć samemu, zdobyć z mobków, zakupić za punkty chwały, lub ostatecznie kupić w domu aukcyjnym za niewielkie pieniądze.
Warto wspomnieć, za crafting i zbieranie surowców też otrzymujemy expa, i to nie małego. Przykładowo: ubicie minotaura daje mniej doświadczenia niż wyrwanie marchewki :)

O GW2 można się rozpisywać w nieskończoność, jednak trzeba na smoczym form choć wspomnieć o pewnym szczególe. Spójrzcie na logo GW2, tam widnieje stylizowany na cyfrę 2 smok! W tej grze są smoki! Zapewne jako końcowi bossowie, ale cała fabuła nie jest mi znana. Możliwe, że potkamy jakieś przyjaźnie nastawione.

Za niedługo wrzucę tu obrazki ze swoimi postaciami, do czego Was też zachęcam.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 14 wrz 2012, 14:07 
hiena
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2010, 20:12
Posty: 49
Lokalizacja: Szczecin
Tak jak napisał mój poprzednik gra jest wciągająca. Mimo ze do tej pory ganiam głównie samemu (niespecjalnie lubię teamowac się z randomami, a ciężko było o kogoś znajomego w okolicy :P) to jednak mam sporo przyjemności i satysfakcji z gry. Jednak warto jak najwięcej zagarnąć znajomych, wtedy wrażenia są pełniejsze. Wczoraj z Kenem ganialiśmy (też sobie kupił) po okolicach Nornów i jeszcze do tego dodaliśmy szczyptę RP miedzy naszymi postaciami xD. Sprawdziliśmy tez w praktyce system dostosowywania wysokopoziomowych postaci i faktycznie spisuje się dobrze. Mimo że miałem odczuwalnie wyższy poziom niż Ken dobrze się bawiliśmy

Na początku świat i jego otwartość nieco mnie przytłoczyły (małe doświadczenie w MMORPG), ale idzie to szybko ogarnąć. Personalna historia to jak do tej pory super sprawa. Daje nieco więcej RPG w MMORPG, tak jak obiecywali ;). Skille też są wyśmienicie dobrze pomyślane, a w każdym razie dla inżyniera, dzięki czemu walki dają sporo satysfakcji.

Na razie nie wypowiem się o PvP i WvWvW, bo skupiam sie na PvE :).

Polecam i zapraszam ekipę! Jak się nas nieco zbierze możemy założyć własna gildię :D.

_________________
The cosmos is also within us. We're made of star stuff - Carl Sagan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 14 wrz 2012, 19:56 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 31 maja 2006, 22:19
Posty: 540
Lokalizacja: Gliwice/Mysłowice
Tak z czystej ciekawości, dla osoby która farmieniem się nudzi (czyli m.in. ja) jest co robić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 14 wrz 2012, 20:34 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Własną gildię można założyć w mieście multirasowym Lion's Arch, na prawo od centrum :)
Członkowie gildii mają dostęp do wspólnego skarbca, co usprawnia wymianę przedmiotów.
A oto krótka prezentacja moich postaci:

Obrazek
Erdh Rhakhaar - Norn wojownik fechtujący wielkim mieczem oraz oburęcznie buzdyganem i toporem. Całkowicie zarzuciłem nim bronie dystansowe. Zbieram skillpointy na przemianę w śnieżną panterę :)
Ta postać jest utalentowana w tworzeniu zbroi i broni, dziś stworzyłem sobie karacenę lepszą niż można dostać za punkty chwały.

Obrazek
Our Maquary - Elementalistka władająca żywiołami, świetny mag dystansowy. Posiada też umiejętności leczące inne postacie. Wybrałem rasę Silvari, jako tę najbardziej powiązaną z naturą. Do charakteru postaci bardziej pasowała mi kobitka niż facet.

Obrazek
Kruk cienia - To była pierwsza postać rasy Silvari, którą stworzyłem, przebiegły łotr atakujący z zaskoczenia. Wbrew pozorom profesja łotra ma spory potencjał. Opłaca się stosować strategię: doskocz, przyp@@@@, odskocz/ukryj się w cieniu i zaatakuj ponownie. Mam wrażenie, że uzbrojony w dwa niepozorne sztylety radzi sobie lepiej niż wojownik z dwuręcznym mieczem.

Obrazek
Marqoni - człowiek o profesji Guardian, taki troszkę palladyn. Walczy się nim inaczej niż wojownikiem. Posiada więcej umiejętności obronnych, nieco mniejszy nacisk kładzie na ofensywę. Coś pomiędzy tankiem, a suporterem-buferem.

Obrazek
Lex Sagitar - pan inżynier :) Może użytkować tylko broń palną. Jednak pozory mylą - po wybraniu pewnej umiejętności może rzucać granatami. Niemniej potrzebuje wsparcia w pierwszej linii by czuć się bezpieczniej. Na razie potrafi też rozstawiać wieżyczki z karabinkiem.

I tu skończyły mi się sloty na postacie...

Cytuj:
Tak z czystej ciekawości, dla osoby która farmieniem się nudzi (czyli m.in. ja) jest co robić?

Możesz zdobywać zamki ludzi z innego serwera w trybie World vs World, jest też linia fabularna, cała masa dynamicznych iwentów. Można sobie też ponurkować :) -> http://www.youtube.com/watch?v=OZODIwio7mE na tym filmiku Rojo pokazuje jak to wygląda.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 15 wrz 2012, 12:36 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
:akapit: Wczoraj spikneliśmy się z chłopakami i zaliczyliśmy kilka iwentów, przec co mój złodziejaszek ma nadwyżkę punktów chwały :)
W trakcie rozmów padła prośba o wyjaśnienie zagadnienia rzemiosła twórczego. Co prawda można to głębić samodzielnie, ale warto wiedzieć o pewnych sprawach.
:akapit: Na początku należy zaopatrzyć się w takie akcesoria jak sierp, siekierkę i kilof. Zdaje się nie są ona dostępne od 1 lvl postaci. Może od 7? Dzięki tym przedmiotom uzyskamy możliwość zbierania ziółek, warzyw, grzybków, wydobywania rud metali oraz pozyskiwania surowego drewna.
:akapit: Pierwszym dostępnym metalem będzie miedź – podstawowy materiał na pierścienie, kolczugi i oręż niskopoziomowy. Dodatkowo wydobywając rudę często natykamy się na kamienie półszlachetnie, które dają bonusy do statystyk jeśli umieści się je w slocie ekwipunku. Wydobywanie metali daje też doświadczenie, jak wszystkie pozostałe metody pozyskiwania składników przy pomocy narzędzi.
:akapit: Z zaszlachtowanych mobków podnosimy różne przedmioty, które dzielą się na 3 kategorie. Trofea – są dla nas bezużyteczne. Komponenty – warto je zbierać, przydadzą się bardzo. Trofea użyteczne – przykładowo surowa skóra zwierzęca. Te ostatnie wymagają kliknięcia na nich zestawem rozbiórkowym, który można nabyć u sprzedawców w pakietach po 25 sztuk. Zestawy rozbiórkowe służą też do przekształcania znalezionych niepotrzebnych broni i zbroi na surowce.
:akapit: Ten akapit poświęcę depozytowi. Otóż oprócz naszego plecaka dysponujemy ogromnym depozytem na surowce. Nie ma konieczności trzymania zgromadzonej miedzi w torbie podręcznej, klikając na ten trybik w prawym górnym rogu możemy komponenty wysłać hurtowo do tego właśnie depozytu. Natomiast fizyczny dostęp do depozytu dostajemy korzystając z właściwego warsztatu rzemieślniczego. Dodatkowo warsztat daje dostęp do banku, przez który można wymienić przedmioty między naszymi postaciami. Dodać należy, że do depozyt jest wspólny na wszystkich naszych postaci! Daje to potężne możliwości.
:akapit: Każda klasa może przyodziewać się w właściwy sobie typ zbroi i oręża. Warto więc pomyśleć, które rzemiosł będziemy rozwijać. Warto inwestować w jubilerstwo – pierścienie są bardzo rzadkim łupem, więc lepiej je sobie sporządzić samemu. Zamiast czekać aż wypadnie nam miecz z bonusem do powera, lepiej do sobie wykuć w warsztacie, i tak będzie lepszy :) .
Naramienniki wszelkich rodzajów też są rzadkością. Sporządzając przedmioty mamy wpływ na ich parametry przez umieszczani w nich odpowiednich inskrypcji.
:akapit: Za rzemieślnictwo otrzymujemy sporo doświadczenia, ostatnio awansowałem 2 poziomy tylko kraftując i to po 40 lvl'u. Z tym że za wytop miedzi exp lecie tylko na początku, potem coraz mniej, w końcu wcale. Najwięcej doświadczenia zyskujemy odkrywając nowe receptury przez łączenie elementów z inskrypcjami, przykładowo na kolczugę potrzebna jest tekstylna wyściółka, kółka kolcze i coś tam jeszcze. Zamiast tego ostatniego w oknie discovery wkładamy insygnia precyzji i już mamy nowy przepis.
:akapit: Z doświadczenia wiem, że dla postaci 10-15 poziomowej lepiej stworzyć sobie sprzęt samodzielnie, będzie lepszy od znalezionego. Jednak by rozwinąć talent trzeba sporządzić o wiele więcej rzeczy nić będzie nam faktycznie potrzebna. Zawsze można je sprzedać lub oddać domu aukcyjnego, ewentualnie rozmontować :) na surowce.
:akapit: Warto zainteresować się sztuką kulinarną, potrawy dają tymczasowe bonusy do doświadczenia i inne wspomagacze. Można też stworzyć sobie z marchewek odpowiedni barwnik do pancerza :)
:akapit: Istnieją już w necie całe bazy danych na temat przepisów i receptur do GW2, ja korzystam z tej stronki: http://www.gw2db.com/ choć przyznam, że niektóre mi nie wchodzą... Może w patchach coś tam nowego wprowadzili.
:akapit: Poradnik rzemieślnictwa w formie filmowej zrealizował znany vlogeg RockAlone2k, polecam - http://www.youtube.com/watch?v=gDbcuNlj ... e=g-user-u - polecam serdecznie.

:akapit: Sylvari nekromanta zapytał mnie jak szybko levelować na początku. Warto odwiedzić stolicą własnej razy i przespacerować się po widocznych na mapie punktach, jak najszybciej zaopatrzyć w narzędzie wydobywcze i ścinać drzewka, wyrywać cebulki, kopać rudę. Rozwinąć rzemiosło. Można też walcząc z mobami zadbać o bonusy z doświadczenia. Zauważycie na pewno, że czasem wpada jakaś cyfra z plusikiem. Wystarczy w czasie walki wykonać manewr, unik (2x klawisze q, w, e, a, s, d), spowodować wrażliwość, krwawienie, zatrucie i inne takie – gra nagrodzi to dodatkiem.

:akapit: Ostatnio fajnie się grało, ale coś mi przyszło do głowy. Chodzi o system porozumiewania, wklepywanie tekstu w okno jest nieco kłopotliwe, a już na pewno nie można szybko ostrzec towarzysza o niebezpieczeństwie czy wezwać pomocy. Są na pewno programy do komunikacji głosowej działające w tle, lub po prostu skype – można to wykorzystać dla naszych potrzeb.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 15 wrz 2012, 19:55 
Czarny kot z Rygi
Czarny kot z Rygi
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 01 wrz 2006, 09:01
Posty: 1432
Lokalizacja: Dom mój gdzie ludzie mi przychylni
Jako, że siedzę obecnie w pociągu to postanowiłem napisać coś od siebie. Zgóry przepraszam za błędy, poprawię gdy nie będę pisał z komórki. Powiem szczerze - podchodziłem do Guild Wars 2 jak pies do jeża. Wcześniej nie grałem za wiele w mmo... Tak naprawdę tylko w pierwszą część tej serii plus jeden dodatek. Grało się przyjemnie, choć bardziej przypominało mi to ciągłe naparzanie z jakąś fabułą w tle. Przyjemne, choć nie zapada w pamięć. Zainteresowałem się dwójką gdy okazało się, że sporo znajomych ma ochotę sobie tą grę sprawić.
Jakie więc mam wrażenia? Mogę to ocenić z dwóch punktów widzenia. Samotnego grania oraz drużynowego role play.
Jeśli chodzi o samotne granie (a w zasadzie granie z tzw. randomami) to bardzo fajną rzeczą jest wielkość świata i mnogość zadań do roboty. Dzieje się dużo - można znaleźć i wspinanie się na punkty widokowe (assassins creed się kłania), i walkę z gigantycznymi potworami, i ucieczkę przed głodnymi królikami, i eskortowanie, i wiele innych tego typu przyjemności. Fajne jest to, że nawet błądząc po nieznanych terenach dostaje się doświadczenie. Awansuje się tu szybko i przyjemnie, bez konieczności ciągłego farmienia. Ogółem fajna gra do młócenia i odkrywania... Choć fabułę dość ciężko się śledzi i ma ona raczej marginalne znaczenie tak naprawdę. Oczywiście mogę się mylić, bo jestem dopiero na początku gry ;).
Inaczej wygląda sprawa gdy zaczyna grać się ze znajomymi z elementami role play. Przyznam szczerze, że wcześniej nie miałem okazji w taki sposób grać, ale jestem tym zachwycony! Grając z Konem nasze postacie lubiły pogadać sobie o kobietach z ich ras, ponarzekać na mróz, pooprowadzać siebie po własnych miastach bądź poopowiadać historię swoich gatunków. Tworzy to niesamowity klimat, bo po pierwsze trzeba nauczyć się nieco własnej rasy by móc opowiadać innym np. dlaczego nornowie tak cenią duchy i niedźwiedzie. Po drugie towarzysze mogą pomóc w osobistych historiach naszej postaci. A po trzecie zmusza do skupienia się na tych szczątkach fabuły, dzięki czemu postacie mają o czym gadać. Dzięki temu towarzyszący mi np. charr przestaje być tylko maszyną do expienia, lecz staje się żywym towarzyszem z uprzedzeniami („w życiu nie dam mu się zmienić w krowę”), charakterem, marzeniami i celem w życiu. Zachęcam do tworzenia postaci w ten sposób i grania z takim wczuwaniem się ;).

A oto moja postać:
Imię: Kenahi (wiem wiem, powinienem stworzyć inne imię).
Rasa i klasa: norn łowca.
Charakter: Kenahi (co w języku nornów jest grą słów pomiędzy słowem „niedźwiedź” oraz „kot”) jest obecnie totalnie zwariowany na punkcie tworzenia swojej legendy. Jak większość nornów chce być zapamiętany w pieśniach śpiewanych w karczmach przez pijanych bardów. Nie ma znaczenia czy będzie to spowodowane ubiciem potwora z głębin, wdrapanie się na oblodzony dach świątyni niedźwiedzia czy też wypicie największej ilości piwa. Ma być legendarnie, epicko z dużą ilością walki. Co więcej jest absolutnie przekonany, że mu się uda. Jest pogodnym optymistą, lubiącym żartować i gotowym skoczyć za towarzyszami broni w paszczę smoka. Nie ma za bardzo uprzedzeń rasowych, szanuje swoich wrogów za to że walczą i giną od jego miecza w obronie własnych ideałów. Jego wadą jest kocia ciekawość świata i duża zaściankowość manier i wiedzy. Dlatego też ludzie są śmiesznie mali, Asura to śmieszne knypki patrzące na ciebie z góry itd. Jest w końcu prostym łowcą. Jednym z jego marzeń jest pokonać największego wroga będąc w postaci pół zwierzęcej... To dopiero byłoby... LEGENDARNE!
Historia: do odkrycia przez współtowarzyszy przy kuflu piwa. Widać, że nie jest młodzikiem. Większość życia spędzał w głuszy leśnej oddając się ukochanemu polowaniu. Perspektywa przemijającej młodości oraz parę wydarzeń w jego życiu wywołały u niego chęć ruszenia w świat by dokonać czegoś legendarnego, bądź zginąć próbując. Jego towarzyszem jest śnieżna pantera, która z jednej strony zachowuje się jak by miała jego i wszystko dookoła w głębokim poważaniu, lecz z drugiej nie odstępuje Kenahiego na krok gotowa bronić go do samego końca.
Powiązania z innymi graczami: Konfede - tak naprawdę nie pamięta za dobrze okoliczności poznania z charrem biegającym z dziwacznym sprzętem na plecach. Tak więc wniosek jest prosty: była picie w karczmie, jakaś bijatyka, w której szczęśliwie znaleźli się po tej samej stronie... A potem stwierdzili, że dobrze się razem walczy i czasem spotykają się na szlaku szukając razem przygód i legendarnej chwały.
Smoku Marku, wielkie dzięki za porady. na pewno skorzystam ;)

PS. Aha, jakby co dwie osoby grają na moim koncie: ja i Cyp (Mathia), więc i z nim spokojnie można grać, bo jest bardzo na to chętny ;)

_________________
Flight of dragons... in the sky... or in my mind?
Avatar by Annoth


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 19 wrz 2012, 02:10 
hiena
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 29 mar 2010, 20:12
Posty: 49
Lokalizacja: Szczecin
Smok_Marek, dzięki za przedstawienie nam craftingu. Post był bardzo pomocny i teraz w końcu to jakoś idzie xD.

Przez ostatni czas od kiedy gramy wspólnie utwierdzam się że RP znacznie ubarwia rozgrywkę, choć czasem trzeba nieźle pozmyślać by RPowo uzasadnić pewne mechaniczne aspekty i uproszczenia gry xD.

_________________
The cosmos is also within us. We're made of star stuff - Carl Sagan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 19 wrz 2012, 16:26 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Fajnie się gra w drużynie, ale ja preferuję bardziej aktywny styl bez przestojów. Raczej nie będę asystował przy wykonywaniu cudzych fabuł, chyba że będzie tam ostra sieka nie do przebrnięcia.
Po wczorajszej iwentowej siekance w górskich plenerach Wayfarer Foothills zapraszam na podobne tuż obok w Snowden Drifts.

ad.2 - Przekąski można sobie samemu przypitrasić specjalizując się w sztuce kulinarnej, chociaż przepisy są trudniejsze do odkrycia. Bonusy dają też osełki, które tworzy się w kuźni broni.

ad.3 - Jest możliwość wykonania tobołków, toreb i skrzyń z 8, potem 12 slotami. Mnie wystarczają te po 8.

ad.4 - Runy do zbroi i sigile do broni można wyjmować z niepotrzebnego ekwipunku, niszcząc go co prawda, za pomocą specjalnych narzędzi. Ja często kupuję je na AH.
:akapit: Tu jednak ważna dygresja. Jeśli wkładamy do jednej z broni sigillę, która powoduje przykładowo wzrost powera za zabicie do 25 przeciwników, a w innej zaaplikujemy analogiczną dającą wzrost obrażeń od kondycji (też rosnącą do 25) to działać będzie tylko ta pierwsza.

Zauważyliście, że przedmioty powiązane z duszą nie mogę być wystawione na AH? Do niedawna nawet nie dawało się ich sprzedać, aż któryś patch to umożliwił. Jest jeszcze jedna opcja zastosowania przedmiotów, które są nam zbędne. Można je przetopić w Mistic Forge. Obowiązuje tu reguła, że wszystkie 4 wrzucone do kotła przedmioty muszą mieś tą samą jakość, czyli białe, niebieskie, żółte itd. Można zastąpić element przetopu mistyczną monetą.

Ja niezbyt wprawnie i szybko wpisuję dłuższe teksty w okienko chata GW2. Dlatego jestem za przejściem na system głosowy. Znalazłem stosowną informację o takiej możliwości:
Publiczne serwery komunikacji głosowej GuildWars2.Pl

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 24 wrz 2012, 16:18 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 31 maja 2006, 22:19
Posty: 540
Lokalizacja: Gliwice/Mysłowice
No to jeszcze poleci pytanie pro-forma: kto na jakim świecie się bawi?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 24 wrz 2012, 16:41 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Fithvael napisał(a):
To pamiętajcie, by na tych, gdzie walczy się z wielkimi hordami wrogów używać dużo zdolności AoE. Z reguły wystarczy trafić jedną taką zdolnością w grupę wrogów i już wszyscy oni liczą się jako "nasze" potwory, vide - po ich śmierci możemy zebrać z nich łupy i dostajemy doświadczenie.

Sama prawda. Gram sobie troszkę strażnikiem i ma on ciekawą umiejętność. Gdy włada kosturem potrafi wytworzyć szeroką falę uderzeniową o dość szerokim kącie rozwartym. Średnie obrażenia, częstotliwość też średnia, ale do walki bezpośredniej czasem ciężko się dopchać :)


Fithvael napisał(a):
Nawiasem mówiąc, postaram się niedługo napisać mały poradnik do pierwszych kilku dungeonów (znaczy tych, które sam już przeszedłem).

A czy na "lochowanie" nie przyda się komunikacja głosowa? Z filmików wywnioskowałem, że bardziej niż na powierzchni trzeba sobie pomagać i się uzupełniać.

Soho napisał(a):
No to jeszcze poleci pytanie pro-forma: kto na jakim świecie się bawi?

Serwer Blacktide. Można przeemigrować.

I takie coś co mnie dręczy, czy zauważyliście może co takiego daje bonus: +Healing lub +Healing Power? Czy przydaje się tylko w trakcie regeneracji padniętych postaci, a może wpływa też na samoregenerację?

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 27 wrz 2012, 13:53 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Z używaniem broni zawierającym sigille można tworzyć ciekawe roszady. Zauważyłem to grając Guardianem. Miałem jeden miecz dający wzrastający bonus do obrażeń z kondycji i w podmianie broni młot, na którym bonus powinien też działać. Wiadomo, że bonus tracimy gdy glebniemy, nawet gdy sami się podniesiemy. Jednakże udało mi się znaleźć inny miecz z bonusem 1% do obrażeń. Gdy podmieniłem go bonus z kondycji wcale nie wyparował. Warto mieć więc kilka egzemplarzy oręża chociaż na wczesnych etapach gry.

Guardianem jakoś ciekawiej mi się gra. Nie ma on impetu wojownika, ale repertuar jego umiejętności daje więcej możliwości. Zresztą strażnik to piroman, jego ataki co parę uderzeń podpalają wrogów, a używając pochodni w drugiej ręce potrafi ziać ogniem :)

Może zrobimy niedługo jakąś testową sesję w GW2 z mikrofonammi i głosem?

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 28 wrz 2012, 13:40 
smok
smok
Offline

Dołączył(a): 07 wrz 2009, 19:45
Posty: 254
Lokalizacja: Pyrkoland
Widzę,że draconis zaczyna nolifić w GW2 ;P


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 29 wrz 2012, 12:46 
Thaxll'ssillya
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 08 sie 2005, 11:18
Posty: 886
Lokalizacja: Manchester
deviantArt: naseilen
Perteks napisał(a):
Widzę,że draconis zaczyna nolifić w GW2 ;P

W razie czego, można założyć cały poddział poświęcony GW2. Na starym-starym forum mieliśmy coś takiego na Neverwinter Nights. :P

_________________
"Maturing is realizing how many things don’t require your comment."


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 29 wrz 2012, 14:33 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
A z tym działam to może zaczekamy aż założymy własną gildię. Chociaż trzeba by wpierw przemyśleć czy tworzymy własną czy dołączamy się do już istniejącej.
Widziałem paru graczy z napisem [Smok] przy niku. Infiltracja wykazała, że chodzi o Gildię Dragon Within ze stroną: http://gildiasmok.pl/

Można też zastanowić się nad nazwą gildii. Liga Obrony Smoków średnio pasuje do świata nękanego prze smoczy kataklizm. A nazwanie się po prostu Draconis to jakby zawłaszczanie marki stworzonej przez Naseilen.
Tylko chwilowo nas troszkę mało... Gdyby dołączyły dziewczyny to o wiele miodniej by się grało.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 17 paź 2012, 10:25 
młody smok
młody smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 08 maja 2007, 21:08
Posty: 73
Lokalizacja: Grota Rumcajsa
W sumie bardzo niechętnie podchodziłem do GW2. Pamiętam GW gdzie grało mi się bardzo dobrze, ale o wiele częściej spędzałem długi czas (rekord to nawet i godzina) w mieście powtarzając "Elementalista pyromanta szuka grupy na questa" i bardzo mnie irytowała struktura drużyny. Też to, że moi znajomi grali tylko w PvP a mnie o wiele bardziej interesuje PvE. Później miałem okazję zagrać w WoWa i SW:TOR. Obie te gry mi się podobały, ale nie miałem ochoty wydawać pieniędzy na abonament. Potem miałem okazję przez tydzień grać w GW2... cóż mogę powiedzieć po tym czasie? Że teraz moja kopia GW2 czeka sobie grzecznie na półeczce i czeka aż będę mógł ją w końcu zainstalować xD Gra mnie niesamowicie urzekła, a zwłaszcza aspekt RP, który dodaje smaczku i powoduje utożsamianie się z postacią na ekranie :D
Tak więc, jeżeli wszystko dobrze pójdzie, dołączę do społeczności GW2 w sobotę ^^

A oto postać jaką będę grać (właściwie opis przydatny tylko podczas RP)
Imię: Makku
Rasa: Asura
Klasa: Mesmer
Cechy: Makku jak każdy Asura ma potężnego bzika na punkcie magii i technologii. Badania naukowe prowadzi dla czystej przyjemności i rozrywki. Urodził się z wadą genetyczną, mianowicie nie posiada ani źrenic ani tęczówek, przez co jest kompletnie ślepy. Jako mesmer potrafi jednak obejść tę niedogodność. Czarem iluzji kopiuje obraz świata dookoła siebie i odtwarza sobie bezpośrednio na ośrodek wzrokowy w mózgu. Gdy używa magii jego oczy mają fioletowy kolor. (mam nadzieję, że mi się uda takie zrobić w grze ^^) Makku jest optymistyczny, pogodny, zdaje się sprawiać wrażenie zupełnie oderwanego od rzeczywistości. Często głośno myśli na głos. Ktokolwiek jednak z nim zadrze w najlepszym przypadku wyląduje w przytułku dla obłąkanych umysłowo.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 21 paź 2012, 12:33 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 21 wrz 2005, 22:37
Posty: 514
Lokalizacja: jaskinia stołeczna
Sam mam zamiar wcielić się niedługo w mesmera, ale muszę zebrać kaskę na kolejny slot postaci.
Czy grasz jako Makku8203?

Znalazłem w sieci fajny poradnik, co prawda stworzony na wersji beta, ale zawiera on ciekawe informacje o wszystkich kondycjach i kombosach. -> Link

Jeśli zajmujecie się craftingiem to może otworzymy temat: CO KTO MOŻE ZAŁATWIĆ? Chodzi o wzajemne składanie zamówienia na przedmioty wedle recept, choćby tych z serwisu: http://www.gw2db.com/
Na razie mogę zaoferować ciężkie zbroje i repertuar z gatunku Weaponsmith do poziomu 70-go. Oczywiście nie charytatywnie - zamawiający dostarczałby (mailem 8) ) pewnych surowców.

_________________
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradzę
Od przyjaciół Boże strzeż z wrogami sobie poradzę
Czerwony Tulipan


Góra
 Zobacz profil     
    
PostNapisane: 22 paź 2012, 19:53 
smok
smok
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 31 maja 2006, 22:19
Posty: 540
Lokalizacja: Gliwice/Mysłowice
No to póki co pro forma bo nieprędko raczej wbiję jakiś wyższy lvl ;] Sohowaty (1904), Charr warrior, na teraz 9lvl.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil     
    
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Styl DraconisSub powstał na bazie stylu subsilver2.
Wszelkie modyfikacje oraz dodakowe grafiki zostały wykonane przez Naseilen.
Oryginalny rysunek z nagłówka forum można zobaczyć tutaj.
mChat © RMcGirr83.org
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL