Draconis
http://forum.smoki.eu/

Rasalom - Neverwinter Nights Mod
http://forum.smoki.eu/viewtopic.php?f=41&t=895
Strona 1 z 1

Autor:  Rasalom [ 15 wrz 2008, 11:52 ]
Tytuł:  Rasalom - Neverwinter Nights Mod

Więc...

Potrzebny mi jest jakowyś... Tutorial? Coś co wyjaśniłoby mi działanie skryptów do Aurory (narzędzie moderskie NN)(w miarę możliwości "dla idiotów")
Bo mam już całą lokację miasta, z przedmieściami i innymi pobocznymi lokacjami,(nawet już zamieszkałe jest) ale nie potrafię stworzyć żadnej konkretnej rozmowy, żadnego bardziej zaawansowanego zdarzenia od przejścia z jednej lokacji do drugiej, lub... Werbalnej wypowiedzi jakiejś postaci przy zaczepieniu.

Autor:  Little_Devil [ 15 wrz 2008, 12:18 ]
Tytuł: 

Pierwsza, czy druga część? Jeżeli pierwsza, to mogę ci pomóc ;) Choć nie używałem skryptów NWN od dość długiego czasu, to jednak bazują one na klasycznym C, więc tego się nie da zapomnieć. Do dialogów masz zdaje się osobny edytor :)

Autor:  Rasalom [ 16 wrz 2008, 11:34 ]
Tytuł: 

Pierwsza.

Tak. Są edytory niemal do wszystkiego...
Problem w tym, że każda moja próba utworzenia dialogu spełzła na niczym (na dodatek śmiejąc mi się beszczelnie w twarz)
Niby dialogi się ukazywały, ale tylko w tej dolnej tabeli, a nie otwierała się żadna tabela dialogów...

Autor:  Naseilen [ 16 wrz 2008, 17:07 ]
Tytuł: 

Przez kilka ostatnich lat zajmowałam się tworzeniem modów do Nwn. Powli dochodziłam krok po kroku do czego służą poszczególne edytory. Oczywiście, najwięcej probemów sprawiały mi skrypty, do czasu kiedy znalazłam to:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot ... ail&id=625
Jest to prościutki generator podstawowych skryptów. Za jego pomocą, stopniowo zmieniając wygenerowane przezeń skrypty udało mi się mniej więcej opanować to i owo. W każdym razie polecam - można poobserwować na nim co i jakim skryptem wywołać. ;)

Jak masz więcej pytań, to siądę do Aurorki i poprzypominam sobie to i owo. ;)

Autor:  Little_Devil [ 17 wrz 2008, 20:03 ]
Tytuł: 


Autor:  Vear [ 17 wrz 2008, 20:14 ]
Tytuł: 


Autor:  Little_Devil [ 18 wrz 2008, 13:51 ]
Tytuł: 

NWN script, dla ścisłości - Vear. A jeżeli chcesz go porównać z językiem wysokopoziomowym, to tylko i wyłącznie z strukturalnym C. I przy okazji, napisz co było dla ciebie niezrozumiałe, to chętnie pomogę :P
(Chyba że to było wyłącznie nabijanie postów :P )

a i od razu mogę zaznaczyć - nauka podstaw programowania na początku nie jest łatwa, ale z czasem łatwiej to zrozumieć. Po prostu czytaj i eksperymentuj na bieżąco ;)

Autor:  Vear [ 18 wrz 2008, 15:23 ]
Tytuł: 

Po prostu ze mną jest tak, że w ogóle C nie kumam - chyba nawet ci kiedyś pokazałem na gg, czy na forum, już nie pamiętam co mi dev/cpp pokazało jak próbowałem skompilować program typu Hello World :cry:

Autor:  Rasalom [ 18 wrz 2008, 16:03 ]
Tytuł: 

Dzięx Thaxll', L_D.
Kiedyś trochę bawiłem się C++... (bodajże Turbo C++, jeszcze pod dosa), ale później przerzuciłem się na TP (choc miał mniej do zaoferowania, to był prostszy) Ale to było dawno temu... (dziś sprawiłoby mi sporo problemu zmuszenie karty dźwiękowej do wydania pisku, a kiedyś to był dla mnie pikuś, stworzyc linię melodyczną pod jakąś prostą grę... Ostatnio próbowałem Delphi, But I've Failed miserably)

Anyway
, Dzięki raz jeszcze.
Stawiam Kolejkę (Pysia, a co?)

Autor:  Rasalom [ 06 paź 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

Jest jeszcze jedna sprawa...

Może w ten sposób:
Od przedwczoraj pojawił się pewien .
Coś mi mówi, że to przez to, że zmieniłem płytę główną i procesor, ale przez przeszło 2 miechy pracowało na nich bez zarzutu.
Błąd ten wyskakuje nie przy odpaleniu edytora, czy moda, tylko przy próbie wczytania dowolnego obszaru.
Reinstalka nic nie dała.

Ma ktoś lekarstwo na tę bolączkę?

Autor:  Little_Devil [ 06 paź 2008, 12:10 ]
Tytuł: 

Dwa podstawowe pytania:
Jaki system operacyjny?
Jaka karta graficzna?

Spróbuj reinstalować NWN, może pomoże

Autor:  Rasalom [ 06 paź 2008, 12:20 ]
Tytuł: 

No to po kolei:

Win XP64 prof + SP3
GeForce6600
AMD Athlon64X2 5000+
Pł. gł. ASRock ALive Dual eSATA2

Jak już powiedziałem Reinstalka nic nie dała.
Poza tym gra chodzi bez zarzutu. tylko przy wczytywaniu obszaru z poziomu edytora.
Nawet przy próbie stworzenia nowego.

Autor:  Little_Devil [ 06 paź 2008, 22:49 ]
Tytuł: 

Sprawdziłem i wygląda to na problem z nowym sterownikiem nVidii. Nie potrafi poprawnie obsłużyć pamięci na dwurdzeniowym procesorze Athlona:
Tryb zgodności z Windows 98 powinien pomóc (m.in. wyłącza drugi rdzeń na procesorze dla programu)

Autor:  Rasalom [ 01 mar 2010, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Rasalom - Neverwinter Nights Mod


Autor:  owinn [ 03 kwi 2010, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Rasalom - Neverwinter Nights Mod

Witam wszystkich!
Mam pewien problem. Tworzę moduł do gry wieloosobowej, by pograć sobie z kumplami na haśle. W module znajdować się będą qesty od NPC. Potrafię stworzyć skrypt mający na celu uruchomić inny dialog przy ponownym zagadaniu do NPC, jednak na multiplayerze nie działa to tak jak powinno. Owszem każdy gracz może po kolei wykonywać qest, ale po restarcie serwera każdy musi na nowo akceptować misję. Chciałbym aby wyglądało to tak: Jest sobie gracz, gada se z NPC i dostaje misje. Idzie sobie kolejny gracz prosi od tego samego NPC misje i też se idzie ją wykonywać itd. (Ilość graczy nie ma znaczenia, więcej niż 1). Ale problem w tym, że jak zresetuję serwer to każdy bez względu na to czy ukończył, nie ukończył czy jest w trakcie wykonywania qesta to musi go akceptować na nowo - I tego nie chcę!! Szczerze proszę o pomoc...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/