Draconis
http://forum.smoki.eu/

Projekt DRAKE
http://forum.smoki.eu/viewtopic.php?f=41&t=1104
Strona 1 z 1

Autor:  Smok_Marek [ 19 kwi 2010, 16:01 ]
Tytuł:  Projekt DRAKE


Autor:  Rasalom [ 31 lip 2010, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE


Autor:  Smok_Marek [ 05 sie 2010, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE


Autor:  Rasalom [ 06 sie 2010, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Reunion z XTM-em. Właśnie dorwałem Terrańską Valhallę... I mam pewne problemy z tytułu jej użytkowania. (dość prozaiczne, typu Wlatywanie do wrót skokowych, czy dokowanie do stoczni czy stacji zaopatrzeniowych, czy może dokładniej oddokowywanie od nich, bo dokuję zazwyczaj na automacie.), bo designerzy zaprojektowali okręt - co tu ukrywać - z niejakim rozmachem.
Ale "Smoczy Pazur" już jest w akcji. niedługo może jakiś filmik machnę...

A tak poza tym latam Vidarem (vel. Rimward Merc), zdobycznym (za jego sterami musiał siedzieć wyjątkowo parszywy pirat by uledz mojej Novie Vanguard), a utrzymuję się z pryzowego.

Autor:  Smok_Marek [ 22 sie 2010, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Pirat w Vidarze??? Przyznam, że ta rewelacje spędza mi sen z powiek. Czy aby Twoje notowania u Ziemian nie poszybowały gwałtownie w dół? 8)
Z korwet wolałem chyba Otas Reapera.

Valhalla zdaje się nie nie była projektowana jako statek grywalny. Był jakiś mod na powiększenie "sratgate'ów", doków i stoczni, ale wymagał rozpoczęcia gry od nowa. Autor jednak przerwał prace nad jego rozwojem. W X3:TC Valhalla jest jeszcze bardziej... imponująca, tzn jeśli komuś podoba się wzornictwo Terran. Mnie jakoś nie podchodzi pod gust.

Moi szpiedzy zdobyli tajne plany kolejnego myśliwca, tym razem klasy M4.

Ma on nosić roboczą nazwę SPAKR.

Autor:  Rasalom [ 23 sie 2010, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Też się zdziwiłem. Trafiłem go w Getsu Fune i jak go zaznaczyłem to komputer wyraźnie stwierdził "Pajret".
Poza tym Ziemian lepiej nie zaczepiać... Nasza broń ma niezłego kopa...


A zamierzasz umieścić je w grze?
Drake przydałby mi się do Smoczego Pazura...
(Sam próbuję wsadzić do gry X-com-owską Baracudę, Znaczy się moją wersję Baracudy, bo od czasów podstawówki przeszła tyle przeróbek, że już tylko z nazwy przypomina orginał... ale jakby to powiedzieć... W graficzeniu 3D jestem noga... Od czasu Imagination 4.0 minęło trochę czasu... Bite 12 lat!)

Choć teraz zacząłem grać od nowa (próbowałem zrobić skrypt ECM - Electromagnetic Counter Measures- coś co by spaprało naprowadzanie rakiet, ale skraszowałem grę... :roll: ) to raczej nie za wiele czasu zajmie mi ponowne zdobycie Valhalli (Szczególnie jak się ma Specjalist Shipyard... :> )
Najgorsze, że na samym początku logistyka u Ziemian leży. Ostatnio ze cztery dni latałem od stacji do stacji, tylko po to, by w fabrykach była broń i tarcze...
...i jeszcze podlizywanie się Boronom, by móc kupić HQ... <wzdech>

Autor:  Smok_Marek [ 23 sie 2010, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE


Autor:  Rasalom [ 24 sie 2010, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Mod manager ma pluginy, które to ułatwiają... Zakładka Ship manager.
Wystarczy mieć model i określić ile i co ma nań wchodzić, a skrypny zrobi już automat. Nawet wykona odpowiedni format pliku... Przynajmniej tyle z tego rozumiem, bo jakoś sam nie próbowałem

A Baracuda (Interceptor z "Terror from the deep") ma roboczą nazwę YF-22 więc no problem...

HQ nie dają w prezencie, jeśli grasz XTM_Flight Lider (Custom Game), czyli jako Ziemianin.
(bo nie ma zaimplementowanej misji Bala Gi)
Sęk w tym, że nikt Ziemian nie lubi, poza Argonami i trzeba się wszystkim podlizywać by pozwolili wlecieć do swoich stołecznych systemów...

A wiesz, że wcześniej zadokowałem Vidarem do Smoczego pazura, jakby był myśliwcem, a nie korwetą?
Tak sobie pomyśleć, batalia na 32 vidary.... Hehehehe...
NYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

...Ekhm, Sorry...

Szkoda tylko, że są zbyt kosztowne, by atakowały na Kamikadze (bo na automacie zawsze się rozbijają, jeśli nie o ciebie, to o przeciwnika)

Autor:  Smok_Marek [ 24 sie 2010, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Gdyby wykonanie modelu było takie proste, byłbym wniebowzięty. Mam jednak kilka wątpliwości, np: wieżyczka tylna, animacje silników manewrowych, określenie miejsca odpalania rakiet. Niektóre modele zdają się też emanować własnym światłem.

Większość średnich jednostek dysponuje zaczepem dla M6, standardowe lotniskowce mają po jednym dla M6, Galeon zmieści - 4, OTAS Castrum aż - 6.
Statki latające w eskadrach (grupowanie z bonuspaka jest do bani, polecam AzzPiloteIAIII) jakoś same na siebie nie wpadają, jednak mój Reaper musiał się czasem bardzo starać by któregoś swojego nie stuknąć.

Autor:  Rasalom [ 25 sie 2010, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Tak, ale zadokował jak myśliwiec i startowałem z luku myśliwskiego...
Narazie nie stać mnie na Kolejnego Vidara.... A i HQ jeszcze nie mam by sobie jednego rozebrać, więc nie sprawdzę czy wejdą wszystkie... Poza tym Valhalli też jeszcze nie mam...

Tak z nieco innej beczki...




Konia z żędem(...A nie "RZ"..? Ortografio!) temu kto te Vidary oddokuje nie niszcząc przy okazji żadnego...

Te podwójne haki dokujące to ktoś specjalnie popełnił, czy to bug w XTM-ie?

Autor:  Smok_Marek [ 25 sie 2010, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Vidar dobrze sprawdza się jako korweta "myśliwska" dla gracza, ale moim zdaniem samodzielnie lepiej radzą sobie korwety typu gunship z kilkoma wieżyczkami (przynajmniej 3 M6 w eskadrze), na których można zamontować większy wachlarz uzbrojenia. Bez skryptów automatycznie zmieniających lasery, korwety tracą na swojej przydatności bojowej.
Chodził mi nawet pomysł na nowy projekt M6 nawiązujących do pozostałych "drakonów", ale nie wiem za bardzo czym ten pojazd miały się wyróżniać na tle już dostępnych.

Twórcy XTM dodali możliwość dokowania do statków z wersji vaniliowej (albo zaimplementowali jakiś skrypt do swojego moda). Różnie to działa... czasem strasznie się lenią przy tym manewrze. Z moich obserwacji wynika, że przy doknięciach i odcumowaniach statki zyskują chwilowy immunitet na kolizje.

Autor:  Rasalom [ 28 sie 2010, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Nie. Rozwalają się. Chyba, że siedzisz w innym i zdalnie je oddokujesz, będąc w innym sektorze, to wtedy oba przetrwają.

Teraz zresztą zdobyłem okręt, który stawia pod znakiem zapytania konieczność budowy floty.
Nazwałem go Manticore, bo z kształtu przypomina symbol Los Eluminados z Residenta 4, ale oficjalnie to Basilisk. (straciłem 5 Aegirów by go zdobyć i teraz od czasu do czasu pojawiają się podobne do niego wytykając mi, że nie udzielili mi autoryzacji na używanie ich technologii i mam zaprzestać swego zbrodniczego procederu natychmiast!)

Jednak Jego siła ognia i tarcze to gruba przesada.
Nim jednym wyczyściłem Xenoński sektor 562.
Tylko nim.

Po co mi flota, skoro nie ma mocnych na Manticore?

Autor:  Smok_Marek [ 28 sie 2010, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Cóż, cały urok stosowania modów sprowadza się do tego, że nie są to innowacje do końca sprawdzone. Spece od XTM'a zapewne dokowania już nie poprawią, zajęci są robotą nad XTC pod x3:TC.
A Sonerzy, czy jak ich tam zwał, pojawili się na moment w czystym Reunionie. W XTM'ie można wypełniać dla nich misje, zdobyć ich statki i technologie. Jednak w kolejnych wersjach moda przytemperowano możliwość korzystania z ich wynalazków, ale co konkretnie tego nie wiem, niespecjalnie się tym interesowałem. Niby wyższa rasa, a wzornictwo statków do bani. Nie jestem w stanie się przemóc by latać czymś co nie wiadomo gdzie ma przód, gdzie tył.

Też twierdzę, że gra senerskimi latadłami to przegięcie.

Autor:  Rasalom [ 01 wrz 2010, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Dobra.
Oto Dziewiczy lot Smoczego Pazura.


Z początku chciałem nakręcić krótką batalię, ale ogień z PPC sprawia, że nawet w czasie normalnej gry (bez nagrywania) FPS z 30 spada do 1...

Ciekawe, czy uda mi się wsadzić do gry jakąś swoją broń, w zastępstwie za te PPC...
Coś co wykona jeden strzał - właściwie pełną salwę burtową, przy czym rozładuje akumulatory, ale za to ładunek będzie śmiercionośny i szybki...

Hm... w sumie, to z ECM mi nie wyszło...
A, tam; najwyżej znów przeinstaluję grę.

Autor:  Smok_Marek [ 02 wrz 2010, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Rzeczywiście, ledwie się przez bramkę przeciska.
Zdaje się, że wrzuta pokiereszowała Twój film jakościowo, na YT mają większy wachlarz do wyboru wizualnego.
Wiem, że był jakiś skrypcik optymalizujący fajerwerki z dział wszelakich, ale zmieniał też statystyki typu prędkośćci i wielkości uszkodzeń, więc go nie stosowałem.
Forum.xudb.pl teraz strajkuje, dlatego nie mogę podać namiarów na niego bez sprawdzania.

Z wieści z frontu: właściwie już można latać Drake'em, tyle że nie tym moim. Cadius, autor statków do x3:TC w swojej najnowszej odsłonie dodał możliwość nabycia splickiej korwety klasy Drake. Właściwie jest to zamiennik za dotychczasowy podstawowy model korwety Smok. Wygląda jak daleki krewny z rodziny Tie. Jego przeznaczeniem jest głównie walka z myśliwcami.

Taak... Cadius został zwerbowany do kompanii pracującej nad XTM pod x3:TC, jest wielce prawdopodobne, że jego jednostki pojawią się w tymże modzie. Chyba trzeba pomyśleć nad przechrzczeniem Drake'a.

Autor:  Rasalom [ 03 wrz 2010, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE


Autor:  Smok_Marek [ 17 wrz 2010, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Projekt DRAKE

Jeśli chodzi jakość filmów YT oferuje teraz kilka do wyboru. jak to wygląda w praktyce można zobaczyć na tym przykładzie z Valhallą właśnie:

Nie jestem fanem tej jednostki, ale wolę taką niż to co dali w "standardzie".

A w projekcie mam zastój, rozważam zmianę grafiki z burty na bardziej historyczną. Znalazłem smoka na kadłubie polskiego samolotu z czasów wojny z bolszewikami 1919-1920, więc chyba pójdę tym tropem.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/